1397-02-23 09:07
560
0
53418
کریمی :

برجام آمریکا را طلبکارتر کرد / برجام هیچ منفعتی برای ما نداشت/ منتظر سیلی های بزرگتر در فلسطین باشید

یک تحلیل گر مسائل استراتژیک گفت :برجام نه تنها هیچ مفعتی برای ما نداشت بلکه بسیاری از ظرفیت‌های علمی، تحقیقاتی و توسعه‌آمیز کشورمان را معطل کرده و مسیر پیشرفت ایران اسلامی را کند کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ حسین کریمی‌اول جانشین سابق سپاه نینوا گلستان و تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی با اشاره به رخدادهای اخیر در روابط دیپلماتیک ایران و آمریکا و رفتارهای رئیس جمهور آمریکا از جمله خروج از برجام که، اظهار کرد: به نظر می‌رسد آمریکا به آخر خط رسیده و برای حفظ قدرت پوشالی خود در حال دست و پا زدن است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در ماه اخیر در چند سخنرانی به صراحت موضع ایران اسلامی را مشخص کرده‌اند، افزود: ایشان در دیدار با کارگران که در ابتدای ماه جاری برگزار شد با قدرت و صلابت مثال‌زدنی بار دیگر بر این نکته تاکید کردند که دوران بزن و دررو به پایان رسیده و دیگر این استکبار جهانی نمی‌تواند از تاوان رفتارهای ناصواب خود فرار کند.

کارشناس مسائل سیاسی استان گلستان با تاکید بر اینکه تجربه چهل ساله انقلاب اسلامی ثابت کرده است که بهترین منطق در برابر زورگویان و مستکبران عالم ایستادگی و مقاومت است، خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده است که هر جا در طول تاریخ در مقابل دشمنان کوتاه آمده‌ایم آنها پرروتر و طلبکارتر شده‌اند.

کریمی‌اول با اشاره به اینکه برجام نمونه کامل و بارزی از مواقعی است که ما در برابر دشمن کوتاه آمده و آنها را طلبکارتر کرده‌ایم، ادامه داد: برجام نه تنها هیچ مفعتی برای ما نداشت بلکه بسیاری از ظرفیت‌های علمی، تحقیقاتی و توسعه‌آمیز کشورمان را معطل کرده و مسیر پیشرفت ایران اسلامی را کند کرد.

وی با بیان اینکه پذیرش برجام و کوتاه آمدن در برابر دشمن باعث شد تا دشمن به فشارهای همه‌جانبه و تحریم‌های بیشتر علیه کشورمان امیدوارتر شود، تصریح کرد: امروز به صراحت می‌گوئیم که بزرگترین راه مقابله با دشمن نواختن سیلی غیرت و عزت زیر گوش یانکی‌های گاوچران است.

کارشناس مسائل سیاسی استان گلستان با تاکید بر اینکه آمریکا در 22 بهمن 1357 نخستین سیلی محکم را از ملت ایران و حضرت روح‌الله دریافت کرده است، اضافه کرد: امروز آمریکا باید منتظر سیلی‌های بزرگ و دردناک ایران اسلامی در منطقه به ویژه در فلسطین اشغالی باشد.

کریمی‌اول منطق ملت ایران را از امروز به بعد منطق بزنید می‌خورید دانست و گفت: قطعا ملت ایران از این پس نخواهند گذاشت حتی برای لحظه‌ای هر شخص و گروهی در هر جایگاهی با اعتماد به دشمن در برابر زورگویی آنها با لبخند و ترس پاسخ داده و حقوق ملت ایران را در پس معامله‌ها و معاهده‌های محرمانه و لیبرالی نادیده بگیرند.

وی با اشاره به اینکه خروج آمریکا از برجام به رسوایی بیشتر این کشور در سطح دنیا منجر خواهد شد، تاکید کرد: رئیس جمهور نادان این کشور خود را باید خود را برای دورانی سخت‌تر از گذشته آماده کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.